Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 699 ggr
alexz_87
3/1/13, 4:48 AM

(M) fågel vid havet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill gärna ha kritik på denna bild :) vill veta både vad som är bra och vad som är dåligt!

mvh Alexandra

Annons:
[morotochcesse]
3/1/13, 7:15 AM
#1

så fin bild🙂

Frida B
3/1/13, 12:18 PM
#2

Riktigt häftig bild! Kan tycka att den är lite för suddig, men annars är det riktigt fin :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

joheck
3/1/13, 2:31 PM
#3

Jätte häftig! Den hade jag gärna hängt upp på väggen!

alexz_87
3/1/13, 2:41 PM
#4

tack allihopa vad glad jag blir :)

mvh Alexandra

Mari
3/2/13, 11:24 AM
#5

Jag ser inget negativt i bilden, tycker den är otroligt bra! Man blir lite fängslad. 

Hur har du gjort för att få till bakgrunden? Är den redigerad? Gillar den verkligen

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

alexz_87
3/2/13, 10:18 PM
#6

#5 tack så hemskt mycket, ja den är redigerad, har använt mig av filtret motionblur i photoshop och bara maskat fram stenarna och fågeln för att få effekten av lång slutartid på vattnet :)

mvh Alexandra

Annons:
Mari
3/2/13, 10:39 PM
#7

#6 Mycket bra redigering, funderade just hur du annars hade lyckats med konsttycket att få fågeln så skarp :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

alexz_87
3/2/13, 10:47 PM
#8

#haha ja det gissar jag på är omöjligt :P

mvh Alexandra

Marrieh
3/3/13, 8:35 AM
#9

Funderade också på redigeringen, men RIKTIGT snyggt jobbat! En av de bästa fågelbilder jag sett, grattis! :)

Älskar hur ljuset faller endast på fågeln och stenen den landar på och hur du fångat den i landningen, så snyggt!

----------------------
Marielle Foto

 

alexz_87
3/3/13, 7:53 PM
#10

#9 vilken fin kritik, tack så mycket…så roligt att få så härlig respons på nåt man gjort :)

mvh Alexandra

fluffis
3/3/13, 10:10 PM
#11

Mysig bild! Jag antar att det är mycket svårt att fånga en flygande fågel (bra) på bild. Själv har jag aldrig ens försökt 🙂 Jag hade önskat att fågeln hade tagit upp en större del av bilden men som sagt, det är nog inte det lättaste. Vattnet funkar inte riktigt för mig. Det känns onaturligt och tillgjort.

zatanica
3/8/13, 11:29 PM
#12

Hade gärna sett originalet med, är inget jätte fan av bildredigering, men himla bra jobbat att fånga fågeln på detta vis.

Upp till toppen
Annons: