Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 471 ggr
Loviiisa
2014-08-16 23:44

(M) Lunnefågel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite konstruktiv kritik på denna lite annorlunda bild som jag tog på Central Park Zoo i New York. Bilden är tagen genom en glasruta och vattennivån var i jämnhöjd med min bröstkorg så där av gick det att experimentera med vinklar och ljus. Däremot var det befintliga ljuset dunkelt så var tvungen att ha hög ISO.

Annons:
Loviiisa
2014-08-17 00:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

bild nr 2

pernillaoscarsson
2014-08-23 21:52
#2

För brusiga, tyvärr. Dålig beskärning i första bilden, även oskarp. Andra bilden hade kunnat bli väldigt fin utan allt bruset. Gillar färgen i den.

Synd att du inte hade bättre fotomöjligheter än de du hade för det kunde ha blivit riktigt fina bilder på fina fåglar! ;) Kanske kan du försöka redigera bort bruset i andra bilder och göra någonting coolt med den?

koompiis
2014-09-07 15:16
#3

Håller med #2, väldigt brusiga bilder tyvärr. 
Gillar dock nr1 av någon anledning.. Den hade en udda vinkel och vacker färg överlag..  Den hade nog helt klart passat bra i mitt sovrum ;)

Nelley
2014-09-17 14:21
#4

Jag håller med, det är något med 1 sœm förtrollar en lite >.> haha, den andra var också cool men som sagt, "brusig". :)

[Wraith]
2014-09-19 06:21
#5

Jag gillar det brusiga, ger en lite antik look, en matt look:) Fina färger, men på bild nr 2 så stör flaret vid fågelns öga, men det kan man ju lätt klona bort. Sen hade jag velat ha lite mer skärpa på näbben. Beskärningen är jag inte heller riktigt vän med.

Bild nr 1 är intressant, så jag tycker att du har lyckats bra i överlag med båda bilder :)

Upp till toppen
Annons: