Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 314 ggr
luckysheltie
2014-08-25 19:19

(M) Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag vill gärna ha kritik på bilden. Jag vet att den röda linan stör, men jag har inget bra fotoprogram så det blev inte så naturligt när jag försökte ta bort linan. Kan någon av er ta bort linan? Men som sagt lite kritik, men ni behöver inte säga något om linan!🙂

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Annons:
Cahira
2014-08-28 02:15
#1

Jag hade gärna sett lite mer mark och lite mindre luft över hunden om möjligt. Jag tror bilden hade blivit lite mer intressant med om marken var rak så det ser ut som att hunden är på väg uppåt. :) 

Håll upp fingrarna i en fyrkant och luta huvudet lite så ser du vad jag menar. Men det är bara min åsikt. jag själv har ofta sån fokus på djuret att jag tappar fokus på om jag lutar kameran eller inte så marken blir lutande. Även om man är i backe så kan man försöka få horisonten någorlunda rak, speciellt om hunden är på väg att hoppa som på denna bild.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

luckysheltie
2014-08-28 08:25
#2

#1 tack för svar! Jag brukar också fokusera på djuret och sen glömma hur marken och allt ser ut!🙂

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Cahira
2014-08-28 19:56
#3

Vi får båda jobba på det med andra ord! 👍 Inte lätt när det går fort men det är en utmaning iallafall. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: