Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 446 ggr
OurOzzy
2015-07-03 00:52

(H) Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar gärna emot kritik på dessa bilder tagna igår. 🙂

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

Annons:
OurOzzy
2015-07-03 00:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En till

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

OurOzzy
2015-07-03 00:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

sista

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

axa
2015-07-03 22:42
#3

Tycker bilderna saknar skärpa. I #2 hamnar skärpan på nosen istället för att rama in ansiktet. Fokuset hamnar fel i bilderna och därmed upplevs de blurriga, skulle fokuset ligga rätt skulle bilderna vara jättefina. Tycker att #0 är finast med ögonkontakten men som sagt, fokuset stör.

peafie
2015-07-04 13:09
#4

Ja, instämmer lite med #3. Det är himla synd att fokuset ligger fel för annars är det fantastiskt fina bilder med underbart ljus, en vacker hund och fina färger. Finast motivmässigt tror jag att jag tycker #1 är, men #0 har en vacker färgskala rakt igenom.

Bloggen     ○    Instagram

Jassan
2015-07-04 14:55
#5

Jag tycker det är fina bilder med en vacker hund. På första bilden så känns som om man vill i o bada tillsammans i vattnet. Andra bilden har ett mysigt ljus. Sista bilden är finast tycker jag.😃

https://jazzans.wordpress.com/

OurOzzy
2015-07-04 15:45
#6

Tack så mycket för era synpunkter! Håller med om att det är himla synd med fokuset :( Men måste själv kolla upp detta och ändra i mina inställningar, har precis köpt en ny kamera så får se hur det verkar på den. Vill såklart ha fokus på de vackra ögonen, men ska experimentera lite nästa gång så får vi se :) ! Svårt när man har ett motiv som gärna rör en del på sig med. :P

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

Annons:
Upp till toppen
Annons: