Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 721 ggr
Ankilika
11/17/15, 7:33 PM

(H) Beaglevalp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En beaglevalp som tycker matte har så dumma idéer för sig

Annons:
sasha_setter
11/20/15, 6:09 PM
#1

Wow! Jättefint! Det enda jag kan tänka på, men som jag av erfarenhet vet är svårt, är att det skulle vara trevligt om hen såg in i kameran :) Annars tycker jag att allt är perfekt!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Ankilika
11/21/15, 10:09 AM
#2

Tack för kommentaren :) Jag tycker om den här bilden just för att han Inte kollar in i kameran tills skillnad från de flesta andra bilder ^^

Mari
11/21/15, 12:35 PM
#3

Fin bild! Jag gillar också att den är lite "annorlunda" då valpen inte tittar in i kameran, nu när han kollar neråt så blir den faktiskt lite ledsam, hade bakgrunden och rekvisitan varit lite annorlunda hade det varit en bra reklambild för tex. en hemlös hund. Får mig att fundera, vad har du tänkt för budskap med bilden?

Har du använt högt iso? När jag förstorar upp bilden så känns den väldigt grynig. Har du nå blixtar eller är det befintligt ljus? Tänkte att vid nästa fototillfälle kanske du kan sänka isot och höja ljuskällan istället. 
Vitbalansen hade jag nog korrigerat lite också, vet nu inte om det kanske är min skärm som spökar men det vita känns som det har en liten liten rödton i sig. 

Det är bra att du har gått ner på hundens nivå och bra att du har luft kring motivet. Ser fram emot flera bilder!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ankilika
11/22/15, 11:51 PM
#4

Jag ville ha honom sovandes i lådan men den idén ratade han totalt så jag fick improvisera.

Det är lågt iso och studioblixtar. På min skärm är vitbalansen åt det blåare hållet såg jag nu när jag la upp den här.

Tack för att du tog dig tid att ge synpunkter, kommer absolut finnas i bakhuvudet nästa gång.

Vixxen
12/10/15, 11:31 PM
#5

Icke sovande sötnöt!

Upp till toppen
Annons: