Annons:
Etikettfotografera-insekter
Läst 1014 ggr
KråkeBen
7/31/12, 11:01 PM

Cikada

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bilden i förra veckan då jag var i Turkiet. Tror det är parningsperiod nu eller dylikt, då cikadorna spelar så man får hörselskador, haha! Skrattande Tyckte hur som helst att denna bilden blev ganska bra, fast texten kanske man kan tycka vad man vill om.. Dock tyckte jag nog att den passade där ändå Oskyldig

Annons:
Hanna
7/31/12, 11:31 PM
#1

Gillar bilden! Känns dock som om cikadan fått lite för lite fokus. Cikador är faktiskt intressanta djur, även om jag inte vill stöta på några. Flört

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

KråkeBen
8/1/12, 9:54 AM
#2

#1 jag vet, det stör mig något enormt Rynkar på näsan men från håll märks det inte lika mycket, hahaFlört
Ja, väldigt intressanta! om jag inte minns fel så är de inte könsmogna innan de var 18 år eller något sånt sjukt Skrikandes
Jag var lite orolig varje gång jag gick under något träd att en cikada skulle ramla ner på mig, vet ju aldrig om de bits Glad

Hanna
8/1/12, 2:36 PM
#3

Nej, de ligger väl under jorden i massa år :) Såg ett program om dem för ett tag sedan.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

luckydragonriderkin
3/19/13, 11:54 AM
#4

Riktigt fin bild! :D jag gillar texten också (^__^) tycker dock kanske att den var aaaaaaningens mörk? Jag är inte så.bra på kritik #•_•#

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

IdaStranne
3/31/13, 1:57 PM
#5

Bilden var väldigt mörk och Cikadan skulle behövt mer fokus :)
Annars var bilden väldigt bra =)

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Upp till toppen
Annons: