Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 616 ggr
lilla jag
3/21/13, 2:46 PM

(M) Nya bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

JAg fick helt nya foto studio prylar som födelsedags presenter och jag blev överlycklig 😂 Men nu till saken eller rättare sakt kritiken! Jg tog en massa bilder och då man max får ladda upp två bilder i kritik trådarna så det lär bli många trådar 😉 Vi börjar med dom här bilderna på Bella!

// Olivia>The dogs!

 

Min blogg Länk

Annons:
monstermash
3/21/13, 8:59 PM
#1

Nu har visserligen inte bild 2 kommit än, men jag börjar med #0. x)

Söt bild, Bella är bra fin! Gå ned i hennes nivå nästa gång dock, nu känns det som att du kollar ner på henne och den känslan får jag nästan alltid när jag ser dina bilder. 

Jag stör mig på pälsen längst ut. Det är så vitt så det nästan är utfrätt (eller är det min skärm bara?) men den ser mycket bättre ut om man inte förstorar den. Kan som sagt bara vara min skärm med..

Mari
3/21/13, 9:11 PM
#2

Jag gillar bilden men skulle dock vilja ha mer ljus, iallafall från ett till håll för att få båda ögonen att synas mera.

Tycker om själva vinkeln eller hur man ska beskriva och att hunden liksom fyller nästan hela bilden, kanske hade blivit ännu bättre om hunden hade lyft upp huvudet lite mer och kanske kollat upp lite åt höger (jag är svag för bilder där djuren tittar åt något håll)

Sedan är jag nyfiken på studioprylar, vad är det du har fått för något?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

lilla jag
3/22/13, 3:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja oj, förlåt! Internetet försvan över hela dagen och jag kunde inte ladda upp den sissta bilden 😐Men här kommer den!!

// Olivia>The dogs!

 

Min blogg Länk

Upp till toppen
Annons: