Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 315 ggr
Fridaaaa
3/30/13, 8:55 AM

[M] Katt i solen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick en systemkamera för några dagar sedan och håller på att lära mig den. Tog denna bilden efter någon dag eller 2.

Vad tycker ni?

Behöver alla tips osv jag kan få, så att jag utvecklas 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[MiniPim]
3/30/13, 4:29 PM
#1

Jag tycker att det vore finare om katten kollade på dig, eller ja kameran. Och dom där stråna längst fram irriterar mig lite, sen så är jag en sån som skulle vilja ha mer ''luft'' över katten.

Men bilden är jättefin i övrigt tycker jag! 🙂

Fridaaaa
3/30/13, 8:03 PM
#2

#1 Det är jag som har klippt det så medvetet, är mer luft på orginalbilden 🙂 Vill ej ha för mycket luft ovanför 😉

Tack! Ja de stråna är lite irriterande hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
3/31/13, 12:30 PM
#3

Jag tycker att bilden är fin :) du har kameran i ögonhöjd, fin färg, skärpa och ljus på bilden, det enda man kan säga är väl blicken på katten, hehe, men jag vet hur det där är ;) ett tips jag har fått för att få katten att titta på dig eller se ut att kolla in i kameran iaf, är att du prasslar med något alldeles vid kameran :) en leksaksboll eller vad din katt nu än gillar :)

Fridaaaa
3/31/13, 12:33 PM
#4

#3 Hehe ja sa jag hans namn så ville han komma till mig istället haha 🙂 Likaså om jag prasslar 😉
Då vill han busa istället, gäller att vara riktigt snabb i så fall hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
3/31/13, 12:42 PM
#5

#4 Haha ajdå! 🤔

Fridaaaa
3/31/13, 12:45 PM
#6

#5 han är "mammig" av sig oftast haha

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Jessicahagstrom94
3/31/13, 12:47 PM
#7

#6 Har samma "problem" när jag ska fota Lukas.. så fort jag böjer mig ner för att komma i "rätt" höjd, kommer han fram och ska gosa xD

Fridaaaa
3/31/13, 12:51 PM
#8

#7 Ja så är Findus oftast med haha

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: