Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 797 ggr
Jessicahagstrom94
4/20/13, 4:47 PM

(M) Sovande katt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad ni tycker om denna bild? Är osäker själv, kanske hade velat ha den andra tassen skarp också, eller vad säger ni?

Annons:
Jessicahagstrom94
4/25/13, 12:29 PM
#1

läst 89 gånger men ingen har en enda kommentar om bilden…….?

fluffis
4/25/13, 4:27 PM
#2

Jag förstår inte bildens syfte riktigt och ser inget fångande i den.

Cahira
4/25/13, 7:53 PM
#3

Om du hade gått ännu närmare på en tass hade det nog varit en mer spännande bild :) den svarta pricken stör med.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Jessicahagstrom94
4/25/13, 8:22 PM
#4

#2 finns inget syfte? tog den "bara för att" .

#3 Okej!🙂 Jo jag vet, den är himla massa irriterande😡

Cahira
4/25/13, 9:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 ungefär såhär :) vet att det inte är bästa bilden men det visar på ett ungefär vad jag menar iallafall :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Jessicahagstrom94
4/25/13, 11:09 PM
#6

#5 Fast så var inte bilden menad att bli, att bara tassarna skulle synas :)

Annons:
Cahira
4/26/13, 3:18 AM
#7

Jo fast min tanke är, var inte rädd för att testa att se hur nära du kan gå utan att det blir för mycket :) Min bild kunde varit närmare men jag var lite feg på att ta närbilder då jag hade den katten :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
4/26/13, 3:19 AM
#8

Justja och tänk på VAD du vill ha fokus på och vad blicken dras mot i bilden :) Lätt att glömma men.. ^^

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

fluffis
4/26/13, 12:51 PM
#9

#4

Klart man får göra det 🙂

Jag är bortskämd med otroligt fina bilder från dig och jag har klurat på den här bilden som jag inte riktigt gillar för att förstå varför jag inte gör det men det är svårt faktiskt. Jag tror det hänger ihop med att den är för otydlig för mig. Jag läste rubriken slarvigt och det tog ett tag innan jag fattade att katten låg ner. Sen tog det ytterligare ett tag innan jag förstod hur katten låg. Jag tycker om när det är tydligt så enligt mitt tycke så skulle jag antingen vilja ha mer av resten av katten så att det tydligt framgår var och hur katten är. Alternativet är Cahiras förslag att zooma in så mycket av tassarna att det (nästan) bara är de som syns. Detta är ju bara som jag tycker, eller som jag tror att jag tycker 😉, och behöver inte alls vara det rätta eller något att fästa sig vid. Det är upp till dig Jessica hur mycket du ska ta in av vad jag eller andra tycker. Det är ju ändå vad du själv tycker som är viktigast, eller hur?

Jessicahagstrom94
4/26/13, 1:35 PM
#10

Absolut, förstår att det inte är lätt att förstå hur katten ligger när man inte vet det från hela början, tänkte bara om ni tyckte den var fin liksom.. :) ljusmässigt, skärpa…

vet att jag kunde ha gått närmre.. nu blev jag nyfiken på hur det hade blivit🤔

sasha_setter
4/27/13, 10:09 AM
#11

Jag tycker att det är en väldigt mysig bild men jag kan inte klicka på den och få upp den i bättre kvalité just nu, så jag ser inga detaljer..

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Jessicahagstrom94
4/27/13, 11:58 AM
#12

#11 Kul, tack! Tycker också att den är mysig :)

Upp till toppen
Annons: