Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 539 ggr
Marrieh
2013-04-26 23:27

(H) Monté

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle gärna vilja ha kritik på denna bild, som jag själv är väldigt osäker på och behöver få synpunkter utifrån på för att få ett annat perspektiv på den. 

Jag gillar den själv - tror jag. Det är något visst med den, jag tror att det är någon form av känsla jag får när jag tittar på den, men jag kan verkligen inte sätta fingret på vad det är.

----------------------
Marielle Foto

 

Annons:
Jessicahagstrom94
2013-04-27 11:59
#1

Jag tycker den är för mörk och suddig, jag skulle inte sparat den om det var jag som var fotografen :)

resuupeekkaa
2013-04-27 22:13
#2

Tycker de finns en bra känsla. När jag fotar försöker jag alltid få med en känsla resten är inte så viktigt för mig. Så tycker den är riktigt bra faktiskt. Kunde varit lite ljusare!

[FiaArne]1
2013-05-03 08:59
#3

Jag gillar den, för att den är mystisk på något vis :)

fluffis
2013-05-03 16:49
#4

Jag får en mystisk känsla och en känsla av förväntan av den här lite otydliga bilden och det gillar jag. Ekipaget längst till vänster är lite störande eftersom det är för suddigt. Kul med en lite annorlunda bild!

Marrieh
2013-05-03 18:51
#5

Tack för kritiken! Det var just detta jag ville åt, ert tyck och tänk om bilden. Jag gillar den också just på grund av känslan och inte som en bild som ska porträttera just monté.

----------------------
Marielle Foto

 

Frida B
2013-05-03 20:59
#6

Jag gillar den inte alls. Den är alldeles för brusig, suddig och jag ser nästan inte vad det är. En alldeles för rörig bakgrund, och för många motiv. Hästarna är väldigt suddiga, vilket gör bilden jobbig att titta på. Får heller inte den mystiska känslan som ni andra talar om tyvärr.

Tyvärr 😉

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Upp till toppen
Annons: