Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 442 ggr
Moalinn
6/11/13, 12:21 AM

(H) Katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har återvänt till iFokus och det "firar" jag med att lägga upp en bild för kritik.

Känns som att jag inte har fått någon kritik på mina bilder på evigheter så behöver allt som kan tänkas vara bra och dåligt i bilden.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Jessicahagstrom94
6/11/13, 9:19 AM
#1

jag tycker du har fångat ljuset fint i ansiktet på katten och skärpan är där den ska vara, vad jag kan se på min pyttelilla dator.. :)

man hade ju kunnat ha gräs där stenen är istället däremot, hehe..

Moalinn
6/11/13, 4:28 PM
#2

Tack!

Stenen, antar att du menar det svarta bakom katten? Det är faktiskt hans svans 😉

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Jessicahagstrom94
6/11/13, 4:58 PM
#3

#2 tror inte att hela det där gråa partiet i bakgrunden är hans svans, den ligger ju på marken ;)

Rebornbabyn
6/11/13, 6:48 PM
#4

#3 Haha, håller med 😂

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Moalinn
6/12/13, 12:27 AM
#5

Så du menar björken haha? (;

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

fluffis
6/12/13, 4:43 PM
#6

Jättefin bild med härligt ljus och härlig drömsk blick på katten. Det enda som stör lite är att bakgrunden delar upp bilden i två delar.

Annons:
Jessicahagstrom94
6/12/13, 5:50 PM
#7

#5 Japp! ;)

Kaiia
6/16/13, 5:59 PM
#8

Katten är ursöt! Bra skärpa också, även om det nästan ser ut som att det andra ögat är ur fokus, fast jag tror inte det är det egentligen? >.<

Sen björken… Bakgrunden delar sig PRECIS i centrum av bilden, vilket är lite störande. Det som är positivt är ju iallafall att katten inte blir "genomborrad" av strecket :P

Sen skulle jag nog egentligen gilla bilden bättre om man fick med hela katten ;)

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Upp till toppen
Annons: