Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 497 ggr
OaakTree
2013-06-14 18:16

(M) Kronhjort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att bilden ser väldigt platt ut :( togs med en lite sämre kamera. Men en fin höstdag och mycket fin hjort. Så ville ändå visa upp den :-)

Annons:
Kaiia
2013-06-14 18:27
#1

Asvackra färger! Jag hade nog dock tagit bilden i en liten annan vinkel, där hjorten inte har ett stort träd genom magen  och en gren som sticker ut genom röven. Dock så stör det inte så mycket egentligen, och det går ju inte att göra nåt åt det nu :P

Jag kan inte bestämma mig för om bilden borde rätas upp lite, eller om det är bättre som det är… Egentligen tror jag det är bättre som det är, för annars riskerar man att det blir stelt, och hjorten ser ännu mer "genomborrad" ut av trädet.

Var nöjd med den här bilden ^^

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Martin
2013-06-17 22:17
#2

Problemet med vinklar och vilda djur är ju att oftast är man där man är. Med 99,9% sannolikhet hade fotografen inte fått någon bild på kronhjorten om man först skulle gått några meter åt vänster eller höger.

Jag kan hålla med om att bilden kunde varit bättre - men det är i den miljön de ofta är och då får man göra det bästa av det.

Tycker absolut att det var rätt att visa upp bilden, tjusiga färger och ståtlig hjort!

mvh Martin

Upp till toppen
Annons: