Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1055 ggr
melissajuhlin
6/17/13, 7:34 PM

Tävling :)

Detta är en tävling. Lägg in den bästa bilden på ditt djur (som du fotat själv) och tävla med, Det kommer gå till såhär att dem 10 första bilderna som kommer in får ett nummer som jag sedan väljer jag den finaste bilden och den som vinner får Shout Out med bilden du tävlade med och ägaren. Hör av dig i "meddelanden" om något är oklart"

Annons:
Martin
6/17/13, 9:48 PM
#1

Vad är shoot out för något?

mvh Martin

Frida B
6/17/13, 11:51 PM
#2

shout out?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Martin
6/18/13, 1:37 PM
#3

Jag som läste för snabbt. Frågan kvarstår: Vad är shout out?

mvh Martin

Rebornbabyn
6/19/13, 11:00 AM
#4

Vad är shout out?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

lilla jag
6/19/13, 1:24 PM
#5

Hur kan du göra en shout out inne här? Skulle mer förstå på insagram eller något men här 🤔

// Olivia>The dogs!

 

Min blogg Länk

Rebornbabyn
6/19/13, 3:08 PM
#6

melissajuhlin är min kusin. Jag har pratat med henne och hon säger att hon har ångrat sig med tävlingen. Så hon vill tyvärr att inlägget ska låsas, om det inte är någon annan här som vill styra upp en tävling?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Annons:
Mari
6/19/13, 6:52 PM
#7

Tävlingar inne på djurfoto hålls traditionellt av Sajtvärd och/eller Medarbetare men vill ni medlemmar styra upp en tävling av något slag så får ni gärna det. 

Ta gärna kontakt med mig så kan vi komma fram till någon rolig tävling tillsammans

Nyfiken som jag är så undrar jag också vad en "shout out" är för något? Har googlat men blev inge smartare men misstänker att det handlar om att kanske visa upp den vinnande bilden på något sätt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

melissajuhlin
6/19/13, 7:53 PM
#8

#7 Shout out är en sorts lek men jag har ångrat mig med tävlingen. Så tråden får gärna låsas! :)

Martin
6/19/13, 8:31 PM
#9

Låst på trådskaparens begäran.

mvh Martin

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: