Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 476 ggr
Linboll
6/21/13, 10:37 PM

(M) Sheltie bland blommor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Linus bland smörblommorna..

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Annons:
Kaiia
6/23/13, 9:49 AM
#1

Det känns nästan som att färgerna är lite konstiga? Jag skulle nog slängt in den här bilden i PS. Dels har gräset en lite brun ton, och dels så är det FÖR grönt för att hunden ska kunna komma fram. Jag skulle nog sätta en gråare ton på bakgrunden och kanske lyfta fram färgerna på hunden.

Det är lite för lite luft i bilden. Du ville centrera, men det ser ut som att hunden kom liiiiiiite snett, och det stör. 

Annars är det en väldigt söt hund ^^

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Linboll
6/23/13, 3:58 PM
#2

Tack! Men jag har tyvärr inte klippt i bilden.. =/

Och hur man ändrar vissa saker och inte andra i PS kan jag faktiskt inte, men tack ändå!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Linboll
6/23/13, 3:58 PM
#3

Tack! Men jag har tyvärr inte klippt i bilden.. =/

Och hur man ändrar vissa saker och inte andra i PS kan jag faktiskt inte, men tack ändå!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Kaiia
6/23/13, 4:26 PM
#4

Hehe, det är bara att prova sig fram! Jag brukar ha två lager, och har bilden i båda. Sen fixar jag gräset till rätt färg i det översta, sen suddar jag ut hunden i det. Om du fattar? :P

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Linboll
6/28/13, 8:44 AM
#5

Njaa, har inte ens photoshop, har bara photobucket =)

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Kaiia
6/28/13, 9:10 AM
#6

Jag har inte heller PS på den här datorn. Hade det på skoldatorn, men den fick jag lämna in… Nu brukar jag redigera saker i Paint.NET, och det funkar helt okej :P

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annons:
OlleA
6/28/13, 10:45 PM
#7

Jag tycker att färgerna ser bra ut som de är. En härligt somrig bild på den fina hunden bland smörblommorna! Kanske kunde den kapas lite i högerkanten, så att hunden inte behövde titta ut ur bilden.

Olle

Linboll
7/1/13, 12:46 PM
#8

Tack Olle!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Linboll
7/1/13, 12:47 PM
#9

Aha, Kaiia!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Upp till toppen
Annons: