Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 630 ggr
Linboll
6/22/13, 6:55 PM

(M) Fånga blick i kameran

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-vilket inte vart lätt..

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Annons:
Kaiia
6/23/13, 9:46 AM
#1

Är det en sphynx?

Bakgrunden är jättefin, men förgrunden är för rörig och stjäl alla fokus. Inte så värst intressant uttryck på kissen.

Fin bild ^^

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Linboll
6/23/13, 3:59 PM
#2

Det är en Sphynx ja =) Min finis!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Moalinn
6/24/13, 12:47 AM
#3

Till skillnad från föregående talare så tycker jag katten har ett härligt uttryck. Vet inte hur sphynxkatter ser ut, men för mig tycker jag att hen ser lite nyfiken ut och vill mer än gärna vara med på bild!

Riktigt härliga färger har du fått och bra fokus. Bra att du har gått ner i kattens nivå också!

Det som skulle kunna vara bättre är bakgrund och förgrund. Gör ingenting om det är lite blommor i förgrunden - ger bilden lite mer djup. Men speciellt blomman till vänster stör väldigt mycket. Och bakgrunden är lite väl rörig kan jag tycka, men det är inte alltid lätt.

Bra jobbat, bara att forsätta fotografera dessa vackra varelser - övning ger färdighet eller vad man nu säger. 😉

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cahira
6/24/13, 2:42 AM
#4

Tips, ta med en vippa och vifta lite försiktigt över huvudet för att fånga uppmärksamheten (men inte så mycket att katten sticker efter) och sedan dra blicken åt det håll du vill ha ögonen och ta bilden. 😉

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
6/24/13, 2:43 AM
#5

Stör mig på att byggnaden? i bakgrunden lutar, känns som hela bilden lutar, annars toppenfin bild!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

LinaK
6/24/13, 2:03 PM
#6

Jag tycker kattens uttryck är härligt! Ser ut som en riktig livsnjutare 😉
Stör mig lite på att det är saker bredvid katten och i bakgrunden. Det känns bättre för ögat om det är "rent" runt det man fotograferar 🙂

Men jag gillar verkligen bilden, tycker den är jätte fin!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
Linboll
6/28/13, 8:21 AM
#7

Tack alla!!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Upp till toppen
Annons: