Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 445 ggr
Jessicahagstrom94
7/4/13, 8:42 PM

(M) Kattunge inne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha kritik på bilderna på min lilla kattunge Oskar som kom hem i söndags :) inge söt eller! (ironi)

Att bilderna är tråkiga för att dom är inomhus kan vi ju alltid undvika att säga för det vet jag.. komposition, ljus, skärpa?

Annons:
Jessicahagstrom94
7/4/13, 8:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

den här med :)

Gerro
7/4/13, 8:44 PM
#2

Det är en väldigt fin bild!
Dock lite mörk tycker jag & skulle vilja ha lite tydligare skärpa på hans ansikte.
Annars en felfri bild enligt mig & en äckligt söt kisse! 😍


lizaohman
7/4/13, 8:44 PM
#3

Jag gillar fotot, det mjuka underlaget ger ett "sexigt" intryck (om man kan säga så om ett djurfoto). Det understryker mjukhet och gullighet. Oskar ser dessutom väldigt alert ut, vilket ger ett intelligent utseende. Det har du fångat.

Jessicahagstrom94
7/4/13, 9:28 PM
#4

Nu var ni så snabba att ni inte hann med att se den andra bilden tror jag? ;) 

#2 Tack så mycket, både för komplimanger och kritik! Vet att skärpan blev lite misslyckad :( visst är han söt😊

#3 Tack :) förstår vad du menar.

Jessicahagstrom94
7/7/13, 4:47 PM
#5

Putt, ingen har kommenterat andra bilden.. :)

OlleA
7/7/13, 9:46 PM
#6

Kanske för att första bilden är bäst? En helt underbar bild på den lilla sötnosen som tittar upp och verkar nyfiken på vad matte håller på med. Andra bilden är inte riktigt lika bra, där man bara ser halva ansiktet. Men visst är han söt där också!

Olle

Annons:
Jessicahagstrom94
7/7/13, 9:49 PM
#7

#6 Tack! :) det är meningen att halva ansiktet ska synas på andra bilden, jag gillar den.. ser lite mysig ut tycker jag :)

fluffis
7/7/13, 11:11 PM
#8

Vilken sötnos! 🙂

Jag gillar färger som smälter in så bilderna passar mig perfekt. Jag gillar den andra bilden med halva ansiktet. Tycker den är jättesöt. Första bilden är också fin men där kom jag på mig själv med att rygga tillbaka då det kändes som om bilden skulle hoppa ut i ansiktet på mig, hehe. Lite för mycket närbild och/eller för tajt beskuren för min smak.

Jessicahagstrom94
7/8/13, 1:19 PM
#9

#8 Hehe okej, alla bilder kan ju inte falla alla i smaken! :)

Hallonsmurfen
7/8/13, 4:47 PM
#10

*Kan inte sluta titta* 😍

Medarbetare på Pokémon iFokus

Jessicahagstrom94
7/8/13, 4:53 PM
#11

#10 Haha!😂

Upp till toppen
Annons: