Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1141 ggr
:')
7/22/13, 9:14 PM

(H) Rävungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min mormor och morfar har en tam räv som alltid ligger på bron och tigger mat. Ibland tar hon sig en tur in i köket för att se vad som händer men då blir inte mormor glad. Och ibland…så får hon ungar! Tar då tillfället i akt och fotograferar dessa sötnötar. De är alltid underbara och ska nästan upp i knät på en. I alla fall om du håller en god korv i handen 😃

Ge gärna hård kritik och säg vad du tycker. Bilden är lite redigerad.

Mina bilder får inte under några omständigheter användas av någon annan än mig om jag inte gett tillstånd till det.

Annons:
:')
7/22/13, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mina bilder får inte under några omständigheter användas av någon annan än mig om jag inte gett tillstånd till det.

:')
7/22/13, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mina bilder får inte under några omständigheter användas av någon annan än mig om jag inte gett tillstånd till det.

platy
7/22/13, 9:25 PM
#3

Tycker att det är gulligt :-) Hade oxå två tama rävar förut men dem sprang aldrig in… Kom 23.00 på kvällen fick mat, sen sprang dom iväg. fast dom var yngre Var så en hel sommar då vi bara har sommarställe där, vi har dom inte längre eftersom "lillhunden" vi har inte ska träffa rävar.

Martin
7/22/13, 9:26 PM
#4

Fantastiska bilder. Hoppas bara att de inte blir allt för tama, utan att de klarar sig vilt också.

Ettan klar favorit i denna serien.

mvh Martin

:')
7/22/13, 9:28 PM
#5

#4 Tack så jättemycket!

Nej inte riktigt så tama än. Tror inte att det ska vara ett problem. Mamman jagar bort dom tillslut så hon ska få allt själv. Så hoppas de håller sig vild-tama 😊

OlleA
7/22/13, 10:48 PM
#6

Nu blir jag avundsjuk! Fantastiska bilder på de små sötnosarna med sina härligt luriga blickar. För ca 15-20 år sedan, när jag bodde i Tiveden, hade vi en halvtam räv som bl a brukade komma fram till bageriet och tigga bullar. Den fick jag fina diabilder på, men ännu har jag inte en enda digitalbild på en räv.

Olle

Annons:
:')
7/22/13, 10:51 PM
#7

#6 Oj tack så mycket! :D

Jasså? Vad roligt!

Mumsing
7/24/13, 12:10 AM
#8

ÅÅH! så himla söta, riktigt avis då jag själv aldrig vart nära en räv utan bara sett en på håll. Rävar är bland de finaste djur som finns, riktigt bra bilder också! 😃

Jessicahagstrom94
7/26/13, 1:00 PM
#9

Jättefina bilder och här är en till som är avis på dig som får vara nära såna sötnosar! 😊

Upp till toppen
Annons: