Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 583 ggr
Jessicahagstrom94
9/7/13, 5:53 PM

(M) Oskar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner att jag borde fota andra djur också, men jag har bara katter och fiskar så.. ;)

Tacksam för all slags kritik, även vad som är bra. :)

Annons:
Jessicahagstrom94
9/7/13, 5:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Den här med :)

Jessicahagstrom94
9/7/13, 5:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Åsså den här tack :D

smulizzen
9/9/13, 6:46 PM
#3

(hade skrivit en ganska lång text när datorn tog bort den😡, så du får en kort summary)

Bild 1: Bra, spännande känsla, katten har fokus, ljuset underlaget. Dåligt, bilden är lite sned, blå luddig sak till vänster, oskarpt parti i förgrunden.

Bild 2: Bra, bra fokus, det händer någonting i bilden. Dåligt: bakgrunden, rörig, sned, lite konstig vinkel.

Bild 3: Bra: Mkt duktig o fin modell🐱😍, underlaget. Dåligt: Svagt ljus=oskarp bild:( Bakgrunden kunde ha varit bättre men den är ok. (synd med ljuset, annars hade det bilvit en superfin bild)

Sen så måste jag säga att katten är SÅ HIMLA SÖT!😍😍

Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)

Jessicahagstrom94
9/9/13, 7:33 PM
#4

#3 Tack! 

hade inte en tanke på att bakgrunden i första och andra bilden är pyttelite sne, knappt så jag såg det nu heller, men men.. :) fattar inte hur det kunde gå till när katten inte är sne, haha..

att bakgrunden ser ut så där kunde jag inte rå för, lite svårt att flytta på en bokhylla och 2 akvarium :)

Hur menar du med ljuset på sista bilden? Med svagt ljus? Faktum är att det var väldigt bra ljus där.

Ja visst är han söt😍

smulizzen
9/9/13, 7:52 PM
#5

# Haha, jag som är pedantisk som vanligt!🤪 Jag tror att du hade kunna få en skarpare bild om du hade sänkt slutartiden lite, och det hade varit möjligt med lite mer ljus. Nu har jag ioförsig inte kollat EXIF:en, så jag bara gissar att du hade lite längre slutartid:) Håller dock med om att ljussättningen är bra i övrigt. 🙂

Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)

Jessicahagstrom94
9/9/13, 8:01 PM
#6

#5 Ja slutartiden var nog rätt lång, det är nackdelen med fotografering inomhus :/

Annons:
Upp till toppen
Annons: