Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 540 ggr
Jessicahagstrom94
10/8/13, 8:45 PM

(M) Kattungar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är bra/dåligt?

Vad kunde jag ha gjort bättre? 

Komposition, ljus, skärpa m.m.. vad tycks?

Annons:
Jessicahagstrom94
10/8/13, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

😍

[JollyJustin]
10/8/13, 8:47 PM
#2

Jätte fin bild o bra kvalite.

Men tycker att det stör lite att det är ljust på ena o mörkt på andra sidan..

Jessicahagstrom94
10/8/13, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

😍

Jessicahagstrom94
10/8/13, 8:50 PM
#4

#2 Tack :) 

Jaså? Jag störs inte av det, tycker det är fint :) får se vad fler har att säga.

[JollyJustin]
10/8/13, 8:57 PM
#5

På bild 2 . Så var den äldigt fin o det fanns betydelse men det visade för mycket utrymme.. Man såg golvet mest så man kolla mycket på det ist.

Bild 3: Väldigt söt bild, min favvo! Men någonting kändes lite fel..

Kanske att katten var för långt bort?

Jätte fina bilder ialafall :)

Jessicahagstrom94
10/8/13, 9:04 PM
#6

#5 Tack för kritik :) 

ang. bild tre håller jag nog med nu när du säger det, kunde kanske ha kapat bort lite golv i nedre kanterna :) 

bild två: ja kanske men man ska ju ha mer luft åt det håll katten kollar åt, ville inte ta bort för mycket "under" katten heller..

Annons:
Nedakh
10/8/13, 9:20 PM
#7

Jättebra bilder och söta katter. 😉

Jag tycker att ljuset är bra. Det enda som störde mig är att det är ur fokus i vänster hörn på sista bilden. Annars jättefina, gillar speciellt första bilden.

Jessicahagstrom94
10/8/13, 9:31 PM
#8

#7 Tack! 

Oj, ja det störde ju en del.. risken är väl att för mycket försvinner om jag tar bort den delen.

Mari
10/8/13, 10:41 PM
#9

Jättebra bilder alla tre, fin skärpa, bra och spännande ljus.

Det jag skulle vilja ändra är att de två första bilderna ska ha samma känsla av kontakt med katten så som det är på sista bilden. De två första känns inte direkt "speciella" eller vad man ska säga utan det känns som man saknar kontakten med katten då den inte ser så intresserad ut.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jessicahagstrom94
10/8/13, 10:43 PM
#10

#9 tack :)

ja, men jag ville att det skulle se lite naturligt ut och inte så värst "modellat" haha😃

fluffis
10/9/13, 3:16 PM
#11

Jag tycker bilderna är stämningsfulla och mysiga! Det speciella ljuset i tunnlarna gillar jag men jag vet inte riktigt varför🙂 På den andra bilden skulle jag vilja ha bort det till vänster om tunneln eftersom jag tycker det är onödigt/stör lite.

Jessicahagstrom94
10/9/13, 3:24 PM
#12

#11 Tack :)

Ja men samtidigt kan jag inte kapa för mycket där för då ser det ut som om katten tittar ut ur bilden, som jag har sett många kommentarer om att det inte ska göra :)

Upp till toppen
Annons: