Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 519 ggr
CarolinePettersson
2013-12-23 18:38

(H)Islandshäst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag stör mig på att jag inte fick med framhovarna :) Är det något ni stör er på?

Annons:
Zakaraa
2013-12-23 18:53
#1

Vinkeln på hästen faller mig inte i smaken riktigt, vet inte varför.
Samt grimman och grimskaft stör helheten. Men intressant bild i övrigt!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

thenewbreed
2013-12-24 12:41
#2

Jag tycker att den är sjukt intressant just för att kompositionen är som den är. Jag tycker om hästens vinkel faktiskt och grimman + grimskaftet. Men skulle nog inte skada att pröva att klona bort det i photoshop bara för att se om det blir någon skillnad :)

Hovarna, ja det kanske kunde blivit bättre om de var med men som sagt jag tycker om bilden ändå för att den ser ut som den gör och bryter lite mot de fotografiska 'reglerna'.

Medarbetare på bildredigering! :)

CarolinePettersson
2013-12-24 14:02
#3

Lustigt nog så stör inte jag mig på grimman, men  tycker det är bra med kritiken så man får tänka till lite och försöka tänka i andra banor :)

När jag studerar bilden så får jag känsla av Island :)

Ebbzenbabbzen
2013-12-24 14:38
#4

Jag älskar färgerna! Tycker på något sätt att grimman och grimskaftet passar in, det ända jag stör mig på är att öronen inte är framåtspetsade, men det kan man ju som fotograf inte göra något åt… Tycker det är en väldigt fin bild!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

CarolinePettersson
2013-12-24 23:55
#5

#4 Tack så mycket :)

Caaassiiie
2013-12-27 17:08
#6

Jag sparade ner ditt foto och testade det som #2 sa mest för att veta vad jag skulle lämna för åsikt, men jag tycker inte alls bilden uppfyller samma lugna men mystiska känsla om man tar bort grimman och grimskaftet.
Däremot vet jag att det är något som jag tycker kanske saknas, men det är inget jag kommer på så på rak arm, och förmodligen är det ingen stor sak heller. Tycker om den som den är! :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Upp till toppen
Annons: