Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 475 ggr
Viilmaa
12/28/13, 6:25 PM

(H) Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första gången jag fotar djur i en "studio" (vit vägg och lakan på golvet). Jag blev rätt nöjd med resultatet trots att hunden inte ville samarbeta, hon var mer i luften än på marken.

Nu vill jag ha lite kritik! Jag har redigerat bilden, men jag tycker på något sätt att den blev lite tråkig i färgen. Bakom hunden låg det innan en tennisboll, men jag klonade bort den för jag kände att den drog till sig lite för mycket uppmärksamhet. 
Fritt fram att kritisera och kommentera! Var som sagt första gången jag fotade djur i studio :)

// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner

Annons:
Jessicahagstrom94
12/28/13, 6:31 PM
#1

Tycker helt klart att du ska vara nöjd med bilden! :)

[Kavring]
12/28/13, 6:35 PM
#2

Supersnygg bild! Jag gillade den, även om du upplever att den är tråkig i färgen.

Om det är färgen du tänker på så kan du ju kanske ändra den så att det blir mer liv i färgerna (bl.a. mättnad). Men som sagt så tycker jag att bilden både är fin och trevlig som den är. 🙂

MarHai
12/28/13, 6:36 PM
#3

Jag hade önskat längre skärpedjup, annars är bilden bra :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[SammieS]
12/29/13, 10:05 AM
#4

Jag tycker bilden ser bra ut är avundsjuk! :D

[SammieS]
12/29/13, 10:05 AM
#5

men om jag ska ge kritik tycker jag att bilden borde ha lite mer skärpa!

Viilmaa
12/29/13, 7:49 PM
#6

Tack alla för era fina kommentarer! 
Skärpan kan jag helt och hållet hålla med er om, stör mig lite på den men det finns inget att göra åt det nu :)

#2 Du har nog rätt, nu när jag kollar efter så är färgen inte så pjåkig. Var nog jag som stirrade mig blind på den :)

// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner

Annons:
Stormblomma
12/31/13, 1:19 AM
#7

Jätte härlig bild!

Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken

http://wingforsflocken.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: