Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 431 ggr
Ridtravartjej
1/7/14, 12:57 PM

(M) Staff

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Skulle gärna vilja ha lite kritik på denna kille!

Denna gång när jag fota så försökte jag att placera hunden i mitten av fotot och just på denna bild att de skulle vara mer luft på den sidan han kollar åt :)
Dock är de väl inte världens mest planerade fotografering utan jag bara fick sådan lust att fota :p
Men blev rätt nöjd ändå :)
Plus att jag klonat bort kopplet då jag tyckte de störde, dock är de tråkig bakgrund men men :p

www.Minaprodukter.weebly.com

Annons:
[VSK]
1/7/14, 1:12 PM
#1

Hundens ögon är rätt placerade i bild enligt mig 👍

Klona bort hus med tillbehör, så kommer bilden bli ännu finare 🙂

Ridtravartjej
1/7/14, 1:23 PM
#2

Tackar :D
Får försöka med de :D

leemland
1/7/14, 2:41 PM
#3

Fin bild. :) 

Det som stör mig är stammen uppe till höger. Min blick dras dit .. Fin skärpa, rätt placerad :) 

Måste fråga: Har han annan färg vid öronen eller? Påminner väldigt mycket om min ena amstaff :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

melindaelize
1/7/14, 4:29 PM
#4

Min blick dras också till stammen i hörnet :) Fin vovve!

Ridtravartjej
1/7/14, 4:47 PM
#5

#3 okej tackar :D
Han har knappt någon päls där så de är typ skinn :)

#4 Haha har inte tänk på den nåt :p
Men tackar :D

Ridtravartjej
1/7/14, 5:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här är en till bild på honom :)

Annons:
leemland
1/7/14, 5:49 PM
#7

#5 Okej. Då är det precis som min vovve, hon hade inget där vid öronen när vi övertog henne. 

#6 Han ser så ledsen ut. :( 

För övrigt en fin bild med fokus rätt :) Det enda att anmärka på är grenen framför, men det är bara om man ska vara petig ;P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: