Annons:
Etikettbildhantering
Läst 610 ggr
LeeKnow
1/12/14, 9:40 PM

Tidsfördriv ;)

Nån som har tråkigt och skulle vilja redigera en bild? ;)

Skulle vilja att någon redigerade på ett rött Distansträns (bild) på hästen som jag kommer lägga in i en kommentar. 

Vet inte om detta är alldeles för svårt.. Men ni får gärna testa xD 

(Bilden är från http://viewhill.se/p/biothane-distanstrns-med-tyglar-quick-change-697 Osäker på om jag får lägga in bilden eller ej.) 

Obs, bilden är borttagen då ts inte är fotograf eller har fotografens tillåtelse //Mari, sajtvärd

Annons:
LeeKnow
1/12/14, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bild 1.

LeeKnow
1/12/14, 9:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bild 2.

Frida B
1/12/14, 9:51 PM
#3

Menar du att du vill ha bort tränset eller vill du att den bruna hästen ska ha rött träns?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LeeKnow
1/12/14, 9:54 PM
#4

Den svarta hästen ska ha rött träns :)

Frida B
1/12/14, 10:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Okej… Gick väl inte så bra haha… Kan inte sätta på den bruna hästen det tränser som det vita har, känns näst intill omöjligt för mig. Men försökte ändra färgen… Gick inte heller bra xd

Såhär blev resultatet, vilket inte alls blev bra.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LeeKnow
1/12/14, 10:04 PM
#6

#5 Joodå! Blev ju jättebra! :D

Annons:
Mari
1/12/14, 11:33 PM
#7

Obs, jag plockade bort bilden i #0 då det inte är du som är fotograf, eller har du fotografens tillåtelse?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

SilverTail
4/4/14, 11:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

hej, vet inte om jag gjort rätt men en snabb redigering och utan bett, men det ser ju alltid bättre ut i verkligheten!

Upp till toppen
Annons: