Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 530 ggr
CarolinePettersson
1/14/14, 10:13 PM

(H) Vinterbus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Valde medvetet att inte räta upp bilden :)

Annons:
Frida B
1/15/14, 11:10 AM
#1

Häftig bild! Dock stör jag mig på att det vita är utfrätt, och att örat på jämten (?) är kapat…

Men annars, häftig bild!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Trongutten
1/15/14, 8:24 PM
#2

Jag gillar bilden, skulle dock vilja att du tog ett halvt steg bakåt. Men jag gillar färgerna och jag personligen stör mig inte på att det vita är utfrätt. Snyggt fångat iallafall!

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

JontaK
1/15/14, 10:16 PM
#3

Kan på ett sätt hålla med om att det halva örat stör men samtidigt är det en härlig actionbild där man som betraktare känner sig mitt upp i leken.

Den utfrätta snön bidrar till den känslan i bilden, att jag som betraktare verkligen är på plats. Känns inte konstgjort eller arrangerat.

Riktigt stämningsfull bild som teknisk kanske inte är perfekt men som fungerar alldeles utmärkt som så kallad "ögonblicksbild"!

CarolinePettersson
1/16/14, 2:48 PM
#4

De busade ganska nära och jag hade 70-300 objektivet på så därför så blev örat kapat :)

Tack för all kritik :) Det uppskattas :)

Misskatta
1/16/14, 7:09 PM
#5

Vilken häftig bild! :-)
Själv håller jag på att lära mig inställningarna på min kamera (Nikon D7000), så förhoppningsvis ska jag oxå kunna ta actionbilder/busbilder på mina 2 odjur och i bra kvalité. :-)

Upp till toppen
Annons: