Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 521 ggr
[Shackalen]
2014-02-17 10:54

(H) Hamster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ofelia i en tom mjölpåse :)

Annons:
[Shackalen]
2014-02-17 10:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

[Shackalen]
2014-02-17 10:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

[Shackalen]
2014-02-18 08:22
#3

Put

lili3337
2014-02-18 12:15
#4

Älskar verkligen hamstrar med stooora kindpåsar Kär

Har nästan inget att kommentera, förutom den gröna texten på huset i #1 stör lite. Och att öronen blev kapade i #2. Annars väldigt fina bilder, jag vet att det är svårt att fota hamstrar Hjärta

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

Frida B
2014-02-21 19:56
#5

Bild 1:Bra att fokuset ligger på ögonen, men du kunde haft lite längre skärpedjup så att du fick hela ansiktet i fokus. Väldigt hårt ljus (antar att du haft blixt på), så skulle önskat mjukare och varmare ljus. Kanterna på mjölpåsen (höger och vänster kant) drar till sig alldeles för mycket uppmärksamhet tycker jag. Bra att du fått med hela hamstern, väldigt gulligt att hamstern har uppe ena tassen i luften, gör lixom hela bilden! 

Bild 2: Återigen det med skärpan, att du kunde haft längre skärpedjup. Här syns det dock inte lika tydligt vart fokuset ligger, utan det ser nästan ut som att hela ansiktet är skarpt. Hårt ljus, men i den här bilder tycker inte jag att det gör någonting. Väldigt söt bild på söt hamster, dock något rörig bakgrund. Huset stör tyvärr väldigt mycket.

Bild 3: Synd med de kapade öronen, och ljuset uppe i höger hörn. Annars var det en fin  bild, dock inte så jätteintressant att titta på. Den känns platt på något vid.

Du ville ha hård kritik, då får du hård kritik ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: