Annons:
Etikettallmänt
Läst 1156 ggr
Zakaraa
4/28/14, 4:41 AM

Misslyckad lyckad bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då detta är en mobilbild och inte inte planerad så söker jag inte kritik utan åsikter om bilden :)
Den är som sagt fotad med en mobil, någon LG L5 om jag inte minns helt fel, bra koll man har på sin egen mobil ;)

Skulle fota den otroligt vackra tinker gubben Heros mustach då den har så frän men mobiler är ju som de är så bilden togs för sent men jag gillar verkligen hur resultatet blev.
Personligen finner jag att vinkeln gör bilden väldigt intressant. Bilden är långt ifrån perfekt om man tänker rent fotomässigt men den tillhör nog en av mina favoritbilder pga att den fångar mitt intresse väldigt starkt.
Vad tycker du?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
Frida B
4/28/14, 7:14 PM
#1

Såg inte riktigt vad det var först så.. Nja, gillar väl inte bilden direkt tyvärr ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Cahira
4/29/14, 3:59 AM
#2

#0 Förstår vad du menar. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Mooniq
8/6/17, 9:58 AM
#3

Jag e gammal hästtjej och älskar bilden. Närheten- att stå nära och känna värmen och doften att bara kunna sträcka ut handen och röra vid pälsen.  Vinkeln gör hästen hög eller mig till en liten flicka ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Emouse
8/9/17, 8:15 PM
#4

Jag förstår vad du menar, men kan inte riktigt säga att jag gillar bilden mer än någon annan mobilbild tyvärr.

Men det är mycket djup i bilden vilket gör att det finns mycket att titta på!🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Mari
8/14/17, 10:38 PM
#5

Ja det är en lyckad bild, är inget klassiskt porträtt utan mer något som skulle passa in i något djupare reportage som en detaljbild. 

Bra djup och många olika vinklar som gör att bilden blir intressant

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Upp till toppen
Annons: