Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 415 ggr
Niiinah92
2014-09-01 16:14

(M) Kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har megasvårt för att fotografera katter samtidigt som de är mina främsta motiv, 95% av bilderna blir tämligen värdelösa och suddiga. Detta är en av de där "tur"-bilderna som jag blev rätt nöjd med men skulle vilja ha kritik på.

Annons:
Hardbanana
2014-09-02 13:28
#1

Bilden är jättefin, supersöt katt och bra fokus!
Var lite försiktig med att klippa av öronen så som du gjort upptill. :) Fokuset på ögonen är jättebra. :)

koompiis
2014-09-04 23:53
#2

Av någon anledning så drogs jag direkt till de bruna sträcket i "kloträdet", väldigt störande enligt mig :P  går ju att fixa bort x)
Annars håller jag med innan, att passa att ta bort för mkt över öronen :P
mysig färg på missen förresten!

koompiis
2014-09-04 23:53
#3

Av någon anledning så drogs jag direkt till de bruna sträcket i "kloträdet", väldigt störande enligt mig :P  går ju att fixa bort x)
Annars håller jag med innan, att passa att ta bort för mkt över öronen :P
mysig färg på missen förresten!

pernillaoscarsson
2014-09-07 03:00
#4

Gillar bilden bortsett från att öronen är bortklippta. Undrar ifall det är ok om jag redigerar bilden så att öronen blir hela? :)

Niiinah92
2014-09-07 10:08
#5

#4 det får du gärna göra, jag stör mig själv på det men vet inte hur man redigerar 🙂

pernillaoscarsson
2014-09-07 10:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Ville mest bara prova, är inte superduktig på att redigera. Men tycker ändå att det blev ganska ok. Vet man inte att öronen en gång varit klippta så lägger man nog inte märke till det vid första blicken ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: