Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 601 ggr
Idlil
10/20/14, 7:36 PM

(H) Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade våran Berger Picard tik i fredags, blev riktigt nöjd. Eller vad tycker ni? :)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Annons:
Idlil
10/20/14, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

:)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Idlil
10/20/14, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

…ögongodis är hon… 😍

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Moalinn
10/22/14, 3:35 PM
#3

Bilderna är alldeles för gula skulle jag säga. Och det är lite svårt att se fokus och liknande när bilderna är så små.

#0 Jag stör mig på det överexponerade hörnet. Hunden är även väldigt centrerad, hade gärna sett att den varit i vänster i bilden istället. Annars har den ett väldigt fint uttryck!

#1 Bilden tilltalar inte mig för jag får ingen kontakt med hunden tyvärr. Hade även sett hunden mer åt vänster.

#2 Det här är nog den bästa av bilderna. Gör inget att den är något centrerad och hunden ser pigg och nyfiken ut!

Men jag hade velat se en bättre färg i bilderna och gärna lite mer kontrast :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Idlil
10/22/14, 10:06 PM
#4

tack! ja, de blev lite ljusa på vissa ställen o lite väl mycket färger, var mycket gula löv, hihi. ja när du säger de så skulle hon ha varit mer till vänster eller så. men de finns alltid något att förbättra! tack!

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Idlil
10/22/14, 10:06 PM
#5

tack! ja, de blev lite ljusa på vissa ställen o lite väl mycket färger, var mycket gula löv, hihi. ja när du säger de så skulle hon ha varit mer till vänster eller så. men de finns alltid något att förbättra! tack!

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

[jnordstrom]
10/23/14, 3:20 PM
#6

Jag älskar dom varma tonerna! Går hand i hand med hundens färg!

Annons:
Idlil
10/23/14, 6:28 PM
#7

Tack! :D

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Upp till toppen
Annons: