Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 641 ggr
Moalinn
11/9/14, 8:52 PM

(H) Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev väldigt nöjd med den här bilden på min systers kanin. Nyfiken på vad ni tycker? 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Lizelda
11/9/14, 8:57 PM
#1

Riktigt cool :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Moalinn
11/9/14, 9:46 PM
#2

#1 Tack så mycket!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Vovisch nr2
11/13/14, 12:06 PM
#3

Jättesöt kanin! ❤️ Ögonen blev jättefina på den bilden!

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Jessicahagstrom94
11/13/14, 2:46 PM
#4

Det är en cool bild men jag funderar om det inte hade varit roligare om nosen också var med? Ögat till höger blev otroligt fint på bilden :D

Vet inte om jag stör mig på att allt mellan ögonen är suddigt och att det andra ögat är lite ur skärpa eller om jag gillar det, fick beslutsångest haha.

Moalinn
11/15/14, 12:24 AM
#5

Tack så mycket båda två!

#3 Javisst är han söt, en riktigt liten charmplutt är vad han är!

#4 Tror bilden hade blivit mer "vanlig" om nosen hade varit med, ville ha något annorlunda men det är såklart också en smaksak!

Håller dock med dig om ögonen, var väldigt tveksam i början jag också men ju mer jag redigerade bilden (aka sänkte färgerna, kommer inte ihåg vad det heter just nu haha) så fungerade det i mina ögon i och med att det högra ögat sticker ut såpass mycket. Jag tror dock om jag hade haft en mindre bländare så hade det också blivit mer skärpa bakåt på kaninen (och framåt) vilket jag inte riktigt ville ha utan jag ville ha fokuset på ögat med lite detaljer runt om. Att det andra ögat blev såpass skarpt som det är (även om det är oskarpt) var inget jag var beredd på, trodde det skulle bli helt oskarpt och bilden hade blivit jätteobalanserad. Men tycker det balanserade upp bilden rätt så rejält faktiskt.

Sen tror jag hela bilden är en smaksaksbild då den är "konstig" men ändå inte för "konstig". 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Lollo1402]
11/23/14, 7:57 PM
#6

Cool!🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: