Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 641 ggr
emeliagranstrom
2014-12-07 20:06

(M) Hund bland lingonriset

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar gärna kritik på denna bild! :)

Annons:
luckysheltie
2014-12-07 20:14
#1

Otroligt fin bild! Har nog inget mer att säga…😍

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Idakarrlsson
2014-12-09 20:44
#2

Gillar verkligen denna bilden! Inte bara för att det ligger en underbart fin hund i centrum ,*hehe* utan för den fina solen som ger en  mysig känsla samt som smälter in lite med hunden! Superfin! 😃

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Moalinn
2014-12-10 18:04
#3

Väldigt fin bild på en fin hund!

Jag tycker dock att bilden är lite blå och kall. Funderar även på fokuset. När jag öppnar upp bilden så dras mitt öga direkt mot marken där det är mest fokus och ljusast. Vet inte om iFokus är boven i dramat här men jag tycker att själva hunden är något oskarp. Vad har du haft för bländare? Får upp viss EXIF men långt ifrån allt. Bilden kanske skulle kunna vinna lite på att bli lite ljusare, eller iallafall ljusa upp hunden något.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

emeliagranstrom
2014-12-17 10:58
#4

Tack för era kommentarer! :) 

Jag valde att behålla bilden lite blå och kall just därför det var väldigt kallt den morgonen, ville som behålla känslan i bilden, men kanske att den blir lite behagligare att kika på om man "värmer upp" den lite.  Fokusen är nog inte helt hundra.. jag fotade med ett 50mm 1:8f  tror att lite av EXIF:en försvann lite då jag förde av bilden direkt från kameran till mobilen.. Tror att bländaren låg på 2.8.. men jag kan inte heller hitta EXIF:en.. hmm.

5ara
2014-12-17 13:09
#5

Vilken fin bild!!!

[Lollo 97]
2014-12-21 11:59
#6

Super mysig bild 😊

Annons:
[JenniN]
2014-12-21 21:07
#7

Jag tycker att den är totalt underbar. Den blå och kalla känslan man får är från att den är blå och för att det är frost och ser otroligt kyligt ut. 

Skulle se konsitgt ut om bilden var "varmare" i färgen med frost på bilden!  Men et är bara min åsikt. Väldigt fin bild! =)

FrostSparkle
2014-12-22 10:38
#8

Superfin bild😍 omgivningen är väldigt vacker och den ger en härlig känsla till bilden. Tycker absolut inte att bilden skulle vara varmare utan den frostiga känslan passar in i bilden.🙂

emeliagranstrom
2014-12-23 10:42
#9

Tack så mycket för era synpunkter! :) :)

Upp till toppen
Annons: