Annons:
Etikettövrigt
Läst 698 ggr
akittehmonster
12/13/14, 8:28 PM

Tillståndsbilder

Hej! Jag heter Jannice och spelar stallet.se där jag föder upp djur. Jag söker nu bilder som jag med tillstånd från dig som fotograf skulle få använda där! Jag heter Ws på stallet.se och söker bilder på: Natur, Katt, Hund, Häst och kanin!

Uppskattas!!

Annons:
Martin
12/19/14, 9:58 PM
#1

Har inga bilder för tillfället, men skall se vad jag har att lämna ut om jag letar i gömmorna.

mvh Martin

akittehmonster
12/20/14, 8:41 PM
#2

#1 det hade vart jätte snällt :D

[VSK]
12/21/14, 4:28 PM
#3

Går det bra med vilken bild som helst bara det är en katt? Tänkte på bakgrund mm.

woopwoop
12/21/14, 9:16 PM
#4

Glöm inte bort att fråga efter fotografens fullständiga namn, så det kan stå på bilden. Inte tillåtet annars. :)

akittehmonster
12/22/14, 9:33 AM
#5

#3 bakgrund kvittar

#4 jag är inte född igår, sånt tar man över pm? :P

Martin
12/22/14, 1:02 PM
#6

#4 Det är väl upp till fotografen om man vill ha sitt namn med eller inte.

Eller är det en regel Stallet har?

mvh Martin

Annons:
woopwoop
12/22/14, 7:05 PM
#7

#5 Det påstod jag väl knappast heller. Varför ta det i PM när du har en tråd som handlar om det? Var väl inget fel med det? En snäll uppmaning så att du ska slippa problem. Många som glömmer bort det. 

#6 Det är en regel som sidan har. Spelar ingen roll om fotografer tycker det är okej eller inte. Dem vill även ha bild på tillståndet så dem vet att det är godkänt från fotografen. Dem är ganska hårda, men det tycker jag bara är bra! :)

Mari
12/22/14, 7:34 PM
#8

#7 Oj vad bra att de satt så hårda regler :-) Har själv varit med om att få bilder stulna och använda där utan tillåtelse. 

Har tyvärr inga bilder att låna ut till dig akittehmonster

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Martin
12/22/14, 7:38 PM
#9

Då blir det tyvärr inga bilder från mig för jag är inte intresserad av att ha mitt namn på några bilder eller skriva tillstånd/avtal som ändå kan förfalskas enkelt.

Jag förstår att de haft problem och velat göra något åt det och hoppas denna lösningen är bra för dem men för mig känns det som lite för mycket.

mvh Martin

Upp till toppen
Annons: