Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 554 ggr
JohannaEkroth
12/30/14, 2:52 PM

(M) Billy tittar upp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar kritik på en annan bild på Billy.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
Myrrami
12/30/14, 3:09 PM
#1

Ett tipps om du vill ha en enkel vit bakgrund är att köpa en vit mörkläggningsgardin. De är lätta att dra ner över golvet och du slipper runkor i tyget. Om du ljudsätter lite mer mot bakgrunden också slipper du skuggor.

Fin katt och bra att du har använt mycket ljus så att du får fram hans fina ögonfärg. Själv hade jag försökt få fram andra framtassen också så att båda syns på bilden. Men det är inte så lätt att få katterna att sitta som man vill.

JohannaEkroth
12/30/14, 3:16 PM
#2

Tack för tipsen, är medveten om ljuset och det provisoriska lakanet. Höll till på toaletten där det är bäst ljus och hade kunnat rigga upp en spotlight till. Var egentligen en impulsgrej klockan 21 på kvällen. 😊

Nä, det är första gången jag hade fotosession med dem, så jag lät dem mest bestämma poserna själva.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Myrrami
12/30/14, 3:23 PM
#3

Ja det bästa man kan göra är att pröva sig fram för att lära sig att få fram det man själv vill i bilderna.

missan´s
12/31/14, 9:29 AM
#4

Mitt tips är att fota på dagen, när det är bra ljus, satt säga. Och även jag skulle rekommendera en riktig fotobakgrund.

Råkade hitta några på rea som kanske passar: https://www.vidaxl.se/c/1263/bakgrunder?gclid=CMzFnIPu78ICFQsNcwod8pAAMA

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Upp till toppen
Annons: