Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 683 ggr
[AnimalLover1]
2015-01-01 18:18

(M) Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar gärna emot kritik på dessa bilderna :)

Annons:
[AnimalLover1]
2015-01-01 18:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

[AnimalLover1]
2015-01-01 18:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sista

pernillaoscarsson
2015-01-04 00:51
#3

Bild 1: Helt ok med bakgrund, hur kaninen sitter och så men den är för ljus. Prova att öka kontrasten en aning.

Bild 2: Samma här, den är lite ljus men med lite mer kontrast blir det mycket bättre. Dock skulle du inte kapat huvudet sådär. Hade varit bättre att kapa mer på benen sådana fall. Eller om jag fått bestämma, haft med hela kaninen ;)

Bild 3: Lite för mörk, svårt dock med den ljusa kaninen. Får inte upp bilden men den känns lite oskarp. Utan kopplet hade det annars kunnat bli en bra bild :)

Peak303
2015-01-04 02:01
#4

Bild 1: Saknar en del kontrast och skulle behöva mer luft runt om kaninen. Då bilden just nu känns väldigt trång om du förstår hur jag menar? Men annars tycker jag den är bra!

Bild 2: Stör mig lite på att det är så pass ljust över huvudet. Sen är jag väldigt emot att man har kapat kroppsdelar på djur om man inte fotograferar ett porträtt. Även här hade lite mer kontrast i bilden gjort susen!

Bild 3: Tyvärr har du råkat lägga fokusen fel så den ligger inte rätt på kaninen. Men jag vet hur svårt det är, så det är bara att fortsätta jobba! 😎 Håller med #3, att bilden skulle blivit bättre om den var lite ljusare. Men det är sådant man kan fixa till.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

[AnimalLover1]
2015-01-04 11:34
#5

#3#4 Okej! Tack för kritiken.

Håller med er att 1an är väldigt ljus, 2an är för kapad (var dock inte meningen utan jag stod liksom bara för nära och fotade) och lite för ljus, och 3an för mörk, och vet att kopplet störde väldigt mycket, och har alltid varit missnöjd med bilden pga att ansiktet blev ur fokus, haha ^^

Upp till toppen
Annons: