Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 680 ggr
Roze4235
2015-01-11 12:44

(H) Smådjur.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle till en början vilja ha kritik på en bild jag fotade med mobilen (iPhone 4) på min dvärghamster i somras. OBS! Inga filter eller någonting tillagt! OBS!

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Annons:
Roze4235
2015-01-11 12:46
#1

Oj, den blev visst inte lika skarp när jag lade ut den.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Evelina!
2015-01-11 12:52
#2

Men vilken fin bild! Älskar den. Kan tyvärr inte komma med några fotografiska inputs då jag själv är väldigt ny inom det här som heter foto, men klart finaste bilden jag sett idag!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Flöffo
2015-01-11 12:56
#3

Fin bild, särskilt med tanke på att den är tagen med mobilen. Skulle vara bra om hamstern var lite mer i mitten, annars kan jag inte komma på något speciellt :)

//Flöffo

Roze4235
2015-01-11 13:06
#4

#3 Jag vet, men det var bara tänkt att fota honom till en början bara för att han var så söt i gräset. Sedan blev det som det blev. Skall jag slänga upp några andra bilder som också är tagen med mobilen? Har gaaalet många som jag skulle vilja ha kritik på.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

pernillaoscarsson
2015-01-11 19:59
#5

Fin bild på fin hamster! Skulle dock kapat bilden lite så att det inte var så mycket gräs framför. Den är ju lite överexponerad vilket är synd men med tanke på att den är fotad med mobilkameran så är det förlåtet. Fina färger dessutom!

Roze4235
2015-01-11 21:30
#6

Tack. Jag har en kapad version av den också, & trodde först att det var den jag lade ut men nej.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Annons:
Upp till toppen
Annons: