Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 548 ggr
GuUuLd
2/4/15, 10:46 PM

(M) Snowdogs

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fotat mina hundar ute i snön i ett par dagar och har själv fastnat lite extra för ett par av bilderna. Här kommer den första :) (Ser bättre ut när man klickar på den).

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Annons:
GuUuLd
2/4/15, 10:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

och den andra.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Saffran0Spice
2/4/15, 10:55 PM
#2

Väldigt vackra bilder!
Om jag ska ge någon kritik så hade jag velat ha hundarna i bild 2 närmare, de är lite för långt bort tycker jag. Och sedan tycker jag bilderna är lite för ljusa, det är fint men med all den vita snön och bildernas storlek gör att de blir jobbiga att titta på i längden (speciellt för personer som mig med synfel och ljuskänslighet).

Men annars är det som sagt väldigt vackra bilder ^^

GuUuLd
2/4/15, 11:01 PM
#3

Alltid kul att höra vad andra tycker :) Att de är väldigt ljusa vet jag då jag själv strävade efter just det, då jag tycker det blir en kallare samt lite mer sagolik känsla i bilderna då :) Det är alltid bra med lite fler infallsvinklar :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Haztparken
2/4/15, 11:32 PM
#4

Jag tycker bilderna var jättefina och du fick till det du ville ha med den sagolika känslan! :) Det enda jag kan tycka när jag tittar är att hundarna, på båda bilderna, kan se lite inklippta ut. Tror det beror på att bakgrunden är såpass oskarp och hundarna i färg när det andra är så ljust. Du kanske hade kunnat försöka om det gick att göra en jämnare övergång? Kanske blurra lite vid hundarnas kanter så det kanske smälter in bättre? :)

Bill&Bull
2/4/15, 11:32 PM
#5

Jättefina bilder! Vackert i snön :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Upp till toppen
Annons: