Annons:
Etikettfotoutrustning
Läst 555 ggr
smackisoblacky
2015-06-11 15:26

Skäms över min kamera, hjälp!

Jag fotar med min Nikon Coolpix s3100. Den är ju ganska liten och så men den är väldigt bra! Men på min ridklubb så fotar nästan alla med systemkameror, då vågar jag inte komma dit och fota för att jag för känslan av att dem kollar ner på min kamera. Därför är det pinsamt på ett sätt att fota där. Hur ska jag tänka för att inte skämmas ?

Kram / @Ruth_thebunny

Annons:
Fridaaaa
2015-06-11 15:27
#1

Inget att skämmas över! 
Alla har vi olika kameror och bara för att de har systemkamera betyder det inte att deras bilder mm blir bättre heller ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Torparmor
2015-06-11 15:32
#2

1) Tänk på att fotografen är viktigast för bra foton. Duktiga fotografer kan ta kanonbilder även med enkla billiga kameror. Deras bilder kanske är värdelösa fast de har tjusiga kameror

2)  Varför bry sig? Du fotar för att du kan, vill och tycker det är roligt

3)  Om du vill rida och inte har det allra senaste i klädväg som några andra har skulle du låta bli att rida då, fast rida var det som gav dig den högst glädjen?


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Storip
2015-06-11 15:32
#3

Tänk att stora kameror är klumpiga och tunga, och att din lätta smidiga kamera är bättre och lättare att ta med sig 😃

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Maria
2015-06-11 15:34
#4

Tänk som så att du är extraproffsig som kan fota bra med en ickesystemkamera😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Huygens
2015-06-11 15:34
#5

Tänk att din kamera är lättare att ta med överallt, den är mer oöm och om du är ute i besvärlig terräng och den skulle tappas, bli pajad, är det inte tusentals kronor du blir av med.

smackisoblacky
2015-06-11 15:36
#6

Tack för alla tips! Jättebra, ska absolut tänka så!

Kram / @Ruth_thebunny

Annons:
[[Boris Sager]]
2015-06-13 10:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag har bade system - och kompaktkameror. Nar jag gar langt ivag tar jag hellre min lilla kompaktkamera. De har blivit sa avancerade nu att jag tycker de duger jattebra for en amator som mig.

TerreJ
2015-06-29 13:05
#8

Det är inte kameran som räknas utan hur bilderna blir, får du bra bilder som du är nöjd med så ska du inte skämmas över din kamera. Plus att man tager vad man haver 😉

 Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

Upp till toppen
Annons: