Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 524 ggr
TerreJ
2015-07-25 12:22

( M ) Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Från en fotofrafering på vår Golden reteriver :)

 Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

Annons:
Truffles
2015-07-25 16:15
#1

Jättefin hund. Fina färger. Hade önskat mer luft över huvudet och att hunden då också placerats mer till vänster i bild.

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

TerreJ
2015-07-26 23:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Något bättre? :)

 Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

Truffles
2015-07-27 21:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Menade mer så här, men betänk att det är en glad amatörs tankar. Ska du centrera honom tycker jag att du ska fokusera mer på honom och mindre på omgivningen.

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

TerreJ
2015-07-28 14:19
#4

Okej tack för din åsikt :)

 Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

Emouse
2015-07-29 16:41
#5

#3 Jag tycker tvärt om. Mycket bättre med hunden placerad lite på sidan än precis i mitten🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Truffles
2015-07-29 21:26
#6

#5
Emouse

På inlägg 0 svarar jag att jag tror bilden skulle bli bättre med mer luft ovanför huvudet och en placering av hunden mer på sidan av bilden.

TerreJ lägger då i inlägg 2 in en bild där hunden får mer luft runt hela sig men fortfarande är placerad mitt i bilden, så i inlägg 3 visar jag hur jag menade med att lägga in hunden mer på sidan i bild + att om hon ändå vill ha hunden centrerad så vinner bilden på att beskäras rejält för att fokusera på hunden och inte omgivningen.

Så, Emouse, tvärtom än vad?

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

Annons:
Emouse
2015-07-30 11:01
#7

#6 Det var precis så jag menade! Jag trodde du tog en av hennes bilder (obeskärd) och visade sedan bilden på den beskärda bilden (endast på hunden) och tyckte det var bättre. Jag missade att DU hade beskärt den och satt hunden på sidan i bilden, medans jag trodde att den var orginal bilden! Sorry, det vart ett litet missförstånd.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Truffles
2015-07-30 12:11
#8

#7 Aha. Då är jag med. ☺

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

Upp till toppen
Annons: