Annons:
Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 1011 ggr
fotografen.ville
2015-08-02 09:35

Häger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå

Jag hade lite tur när jag var i Danmark att komma riktigt nära en Häger. Tyvärr så var ett riktigt regnoväder på väg över mig, därför är ljuset kanske inte det bästa. Men bilden är tagen den 25 Juli i Ishöj när jag var på Cup Denmark.

Annons:
TerreJ
2015-08-02 12:16
#1

Tycker bilden blev bra ändå! :) Gillar fjädrarna, att man ser detaljerna så bra :)

 Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

fotografen.ville
2015-08-02 14:31
#2

Tackar :)

pernillaoscarsson
2015-08-02 15:14
#3

Riktigt fin bild. Jag gillar färgerna. Matchar hägerns färger perfekt. Bra bakgrund som helt saknar störande fält. Dessutom tycker jag det blev riktigt bra med det vita i vattnet då det gör att hägerns ben syns mer. Hade vattnet varit mer som resten av bakgrunden så hade benet smält in för mycket i bakgrunden tror jag. Riktigt bra fångat. Blev just lite smått avundsjuk :P haha.

Truffles
2015-08-02 18:32
#4

Toppenfin bild! 👌 Håller med om att bakgrunden harmonierar jättebra med motivet.

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

Martin
2015-08-02 21:03
#5

Läcker bild och fin pose. Den har du fått till bra! Tycker inte att ljuset är så himla mörkt, hade kanske gått att ändra lite i bildbehandlingen beroende på om det är raw eller jpg du fotograferat i. Men snyggt blev det!

mvh Martin

Upp till toppen
Annons: