Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 757 ggr
Kimmizz
2015-08-08 20:30

(H) häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle bli väldigt glad om någon kunde skriva sin åsikt om denna bild. Har redigerat bort ett staket, därför är den lite suddig på vissa ställen, tar gärna emot tips på redigeringsprogram och redigerings tekniker oxå :)

Annons:
abk1991
2015-08-08 20:33
#1

Tycker den är perfekt 😍 ser inget fel på den alls. Har du skickat denna bild till Bulycke Ryttarförening? är säker på att dom med glädje skulle byta ut den suddiga bilden som redan finns på Prince mot denna 😍😍 Jätte fin verkligen!

BlackandBlue
2015-08-08 20:38
#2

Placering och proportioner ser jättebra ut :) däremot känns färgen lite konstig?

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Linnea1986
2015-08-08 20:42
#3

tycker den är fin! Kanske att jag hade velat att du stod lite mer till höger när du tog bilden, så att den var tagen mer från sidan. Lite synd att gräset är typ gult ist för grönt, kanske ett grönaktigt filter skulle hjälpa?

Kimmizz
2015-08-08 20:50
#4

#1 Tack, va glad jag blir🙂 Jag har ej skickat bilden till Bulycke RF, men jag ska!

#2 Tack :) Hur menar du med *konstig*? Jag har lagt på filtret YL3 i photoscape, mer har jag ej gjort med bilden. Dock ändrade inte filtret färgen alls mkt, utan förstärkte bara färgerna. Du får mkt gärna förklara hur du menar angående färgen, kanske är det något jag kan fixa 🙂

#3 Tack! hmm ja, håller med om att det skulle vart snyggare om bilden var tagen mer från sidan. Ja verkligen synd med gräset, det förstör en del. Är rädd att hästen blir alldeles för grön om jag lägger på ett grönt filter :I

BlackandBlue
2015-08-09 11:06
#5

Bilden känns väldigt varm i färgen och gräset är inte så grönt som det egentligen var?  deeet känns inte riktigt som de verkliga färgerna ;)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Kimmizz
2015-08-09 15:40
#6

#5 hmm jaa. Jag vet inte riktigt vad jag ställde in kameran på innan jag tog bilden, men alla bilder jag tog den dagen blev iaf så 🤔 får se till att ställa in den på något annat nästa gång :P

Annons:
Upp till toppen
Annons: