Annons:
Etiketttematrådar
Läst 1096 ggr
Moalinn
11/27/15, 3:23 PM

Tematråd: Vinter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte hur det ser ut i övriga delar av Sverige, men i Bohuslän är det grått och blött. Hade snöblandat regn för någon vecka sedan men inte mycket mer än så. SÅ, nu vill jag se era vinterbilder! Oavsett om ni fotograferat dem i år eller för fem år sedan.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
skogsmurmeldjur
12/1/15, 4:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Saknar vintern lite här i Uppsala också. Vi fick lite blaskig snö i helgen, men jag tror att den har smält bort nu, så här är en bild tagen för ett par år sedan!

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Bello_O
12/2/15, 4:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi har faktisk ganska mycket snö här uppe i Västerbotten (där jag bor åtminstone)! Bilden är tagen i lördags.😃

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

majlar
12/4/15, 2:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det här är fotat i år.

OlleA
12/4/15, 4:51 PM
#4

#3 Härligt, Majlar! 👍 Jag väntar på att kunna ta sådana bilder, men här är rådjuren bara framme på nätterna än så länge.

Olle

Tinja
12/4/15, 8:03 PM
#5

Detta var 2 år sedan jag tog denna bilden

Mvh Tinja

majlar
12/5/15, 10:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Olle, här springer dom helt orädda, det är kul att följa dom.  Här är ett annat foto som jag tog häromdagen på samma kull.

Annons:
OlleA
12/6/15, 8:27 PM
#7

#6 Kul! Jag antar att du bor en bit norrut med så fin vinter. Här på Västkusten blåser och flyter vi bort nu och i morse var det +10 grader långt före soluppgången. Det är nog nästan lika jobbigt som sträng vinterkyla för rådjuren.

Olle

Vixxen
12/10/15, 11:27 PM
#8

Härliga vinterbilder!

Upp till toppen
Annons: