Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 819 ggr
skogsmurmeldjur
2016-01-17 22:53

(H) Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en ny omgång jourhemskattungar hemma och idag tog jag äntligen lite bilder till katthemmets hemsida!

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Annons:
skogsmurmeldjur
2016-01-17 22:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Semanas bild

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

skogsmurmeldjur
2016-01-17 23:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mess bild. Den är tyvärr lite oskarp, men de ska bara visas i 200 x 200 pixlar, så tänkte att den får fungera ändå!

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

burmamys
2016-01-18 11:40
#3

Väldigt fina och personliga bilder på jättesöta katter! ❤

skogsmurmeldjur
2016-01-18 17:09
#4

#3 Tack! :D

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Chilinöt
2016-01-18 18:52
#5

Vilka söta kattungar, den första bilden är min favorit. Jag tycker att mönstret i bakgrunden och den ulliga pälsen/mattan ger ett mysigt och intressant djup i bilden. Däremot känns den ganska mörk eller matt, tycker jag.

Bild två är vacker, kvadratiska bilder har jag däremot aldrig riktigt gillat. Kanske är detta just en bild som funkar som kvadratisk, kan inte riktigt bestämma mig. Känns däremot inte lika matt som den första bilden. Jag gillar ögonen verkligen.

Bild tre är ju som sagt lite sämre i kvalitet än de tidigare, men katten ser jättesöt ut och bilden är mycket ljusare, vilket jag tycker ser bättre ut. Samma igen att filten och bakgrunden är toppen. Också kvadratisk, men på något vis så funkar den tror jag.

Helt min personliga åsikt. :)

skogsmurmeldjur
2016-01-19 16:04
#6

#5 Tack för kritiken! :D De är medvetet lite avmattade i det svarta, men du har nog rätt i att de är lite mörka, får fixa det! :)

Håller helt med om det kvadratiska formatet för dessa bilder (även om jag brukar gilla kvadratiska bilder), tyvärr är det vad katthemmet använder på hemsidan, så de är anpassade efter det. För personligt bruk håller jag med dig helt!

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Annons:
Chilinöt
2016-01-19 21:14
#7

Jag förstod nästan att hemsidan var anledningen till det kvadratiska. ^^ Hoppas hemsidan blev bra :D

skogsmurmeldjur
2016-02-06 13:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Tog några till idag som jag tycker blev ganska söta!

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

skogsmurmeldjur
2016-02-06 13:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

rawr

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Upp till toppen
Annons: