Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 797 ggr
GuUuLd
2016-01-21 22:17

(H) Parson russell terrier

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade en bekants Parson russel terrier Bojne idag, detta blev min favoritbild för dagen. Att benen är avkapade på bilden är för att ägaren önskade detta då han opererat bort en tumör på ena benet och det inte såg så snyggt ut för tillfället.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Annons:
GuUuLd
2016-01-21 22:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tog även ett par "skojbilder" med fisheye, tyckte denna blev rätt charmig då de får lite annorlunda proportioner när man använder sig av ett fisheye :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Callas14
2016-01-24 21:24
#2

Fantastiskt fin skärpa och exponering. Jättekul utryck på båda bilderna! Jag gillar själv den andra bilden bäst. De är båda jättefina bilder, men jag har några synpunkter: Det vrider sig lite i magen på mig när en liten detalj beskurits bort i onödan även om det är så litet som ett pälsstrå. Jag hade nog redigerat bort de strån som når utanför bilderna så att inget ser oavsiktligt ut. Den första bilden tycker jag också att man kan beskära mer i underkant - nu kapas tån på en bakre tass vilket inte känns naturligt och lite oavsiktligt. Den andra bilden har en lila överstrålning i konturen, vilken också enkelt kan redigeras bort. Det är nog den hårdaste kritik jag kan ge. Jättefina bilder som kan förtjäna att ses över en sista gång :)

kanin och häst
2016-01-31 11:34
#3

Jag kan inte finna ett ända fel med bilderna! Jättefina! Vad använder du för kamera?

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Upp till toppen
Annons: