Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1192 ggr
Moalinn
1/31/16, 1:25 AM

(H) Katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer jag med ännu en kattbild. Denna är dock ganska så exakt ett år gammal men är ändå nyfiken på vad ni tycker om den! 😃 Den är fotograferad i snö och det snöade vid tillfället så eventuella vita prickar är snöflingor. Loggan är störande, jag vet, men den är endast tillfällig då jag inte har min vanliga logga tillgänglig just nu.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Lubsan
1/31/16, 2:07 AM
#1

Jättefin! Bra fokus och älskar låga bländarvärden så man får det härliga djupet i bilden.
Det enda jag hade velat ändra (även om bilden är väääldigt bra som den är) hade vart att få med lite mer av katten och lite mindre luft över huvudet. Annars perfekt i mina ögon och väldigt vackert motiv dessutom 😃

Moalinn
2/14/16, 8:09 PM
#2

#1 Tack så jättemycket! Håller med dig, han känns nästan lite halshuggen. Ja men visst är han fin. Han gör sig faktiskt väldigt bra på bild i de flesta lägen.😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Emouse
2/14/16, 9:00 PM
#3

Otroligt snygg bild! Det enda jag kan komma på är att du kapade honom, som sagt. Hade velat haft med lite bröst! Cred för bilden ska du ha, OTROLIGT snyggt djup och motivet är super!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

en_person
2/15/16, 10:13 PM
#4

För det första: sååå snygg bild (helt klart bättre än mig på att ta bilder)

Kritik: pga att du förklarade så fattade man att det var snö, men i bakgrunden ser man knappt att det är snö - som om det bara är vita prickar på katten och inte annars. Men har ingen aning hur man ska göra, kanske du vet - som verkar vara mer erfaren av att fota än jag.

Men som sagt, en suuuper-fin bild som du absolut ska vara nöjd över!

Upp till toppen
Annons: