Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 355 ggr
MissanTissan
7/1/16, 8:42 PM

(M) Möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Vill ha kritik på några foton på möss, vet att bakgrunden inte är optimal, men försöker bara träna just nu på att hitta ett sätt att få bra fokus på mössen. Bakgrund får komma sen.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Furix
7/1/16, 9:11 PM
#1

Bakgrunden som många kan tycka är stökig/rörig är att fotografera med kort skärpedjup som du ställer in på kamerans A vad det heter på Canon vet jag ej. 

Bilderna är fina men mössen är centrerad dvs i mitten bild kan se ganska platt/statisk.. Försök få objektet mer i gyllene snittet..

Mari
7/1/16, 9:14 PM
#2

Sista bilden är min favorit! Jag tycker det är bra bakgrunder, inget som direkt stör. 

Första bilden känns lite dassig i färgen och dålig skärpa, musen ser heller inte så glad ut i att bli fotograferad 😉

Tänk på att inte lägga bilder för kritik som ett bildspel utan en bild i varsitt inlägg så det går att klicka upp dem i storlek så man kan beskåda dem ordentligt. Läs gärna våra regler om kritiktrådar 
//Sajtvärden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

MissanTissan
7/1/16, 9:22 PM
#3

#1 Okej! Tack. Ska försöka tänka på det. :) 

#2 Ja, den var mer för att hitta hem åt musen. (Är jourhem) men tyckte att han satt så fint att han till och med somnade tillslut, det var mysigt att vara ute i solen.<3

Juste! Ber om ursäkt, är så van. Ska inte göra det igen. :P

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: