Annons:
Etikettövrigt
Läst 936 ggr
Moalinn
2017-03-02 13:08

Mål 2017

Har ni några mål ni vill uppnå med fotograferingen i år? Kan vara allt från att bli bättre på att fotografera till köpa ny utrustning eller testa något nytt. Dela med er! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Mari
2017-03-02 15:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag önskar helt enkelt att komma igång med fotograferingen igen, har legat i dvala i många år nu. Jag vet inte hur jag ska hitta inspiration igen till att hålla igång? 

Har börjat lite smått med att ha kameran med mig till katthemmet jag jobbar på så det ger lite mersmak men jag känner mig inte nöjd med resultatet längre, vet att jag behöver träna mera och testa mera för att komma "tillbaka" eller iallafall hitta en ny stil. 

Det är alltid roligt med ny utrustning men där sätter ekonomin stopp 😭

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Emouse
2017-03-05 16:44
#2

Köpa ett nytt objektiv, Canom 50 mm med f 1,4. Men är man fattig student så är man.

Vill fotografera mera och lära mig alla inställningar och hur man får till en bra bild.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Callas14
2017-03-07 20:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har fått hem en valp - årets mål blir att få den gula och den svarta att se bra ut på samma bild. Inte helt lätt alla gånger!

Martin
2017-03-08 12:53
#4

Att utvecklas är inspirerande och lärorikt så givetvis vill jag förbättras på många områden under 2017, fotograferingen är ett av dem.

Några nya prylar blir det nog inte, inte något större i alla fall. Kanske ett gömsle.

mvh Martin

Maleficum
2017-03-11 12:13
#5

Mitt mål är väl helt enkelt att fota mer än förra året :P Blev dåligt med fotograferande förra året tyvärr, speciellt med min kamera (blev mer bara med mobilen).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: