Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 877 ggr
Moalinn
2/8/18, 4:30 PM

(H) Katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oliver var väldigt duktig igår när jag skulle fota honom. Han brukar annars springa efter mig så jag inte får några bilder alls haha!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2/8/18, 4:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Klättra i träd var roligt!😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Carmarino
2/8/18, 4:32 PM
#2

Så fin han är. Det ser nästan ut som om han poserar. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
2/8/18, 5:09 PM
#3

Riktigt fina bilder! Ska man vara hård så ser första bilden en aning mörk ut på min dator, och så hade jag kanske kapat båda bilderna en aning upptill - fast egentligen är det fint med lite luft över katten, så det får vara en smaksak. På andra bilden är kattens ansikte väldigt fint återgivet, dessutom i lite spännande position där den ser ut att ligga på lur.

Olle

Moalinn
2/8/18, 9:54 PM
#4

#2 Visst är han! :) #3 Tack! Ja, jag misstänkte detta. Min skärm är väldigt ljus så jag får liksom gå på känsla, just den första bilden var jättesvår att chansa sig till. Den är lite grådassig ser jag nu på mobilen, får låna jobbets dator att redigera den på!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

perk
2/9/18, 8:45 AM
#5

Härliga kattbilder Moalinn 👍

Om aftonen får den late brått🙂

Gi ma en jordglob men helst en mä bare Värmland på

Moalinn
2/9/18, 4:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Tack så mycket!

Fick redigerat om den och gjorde den även svartvit, tycker själv att det blev bättre men det kanske är en smaksak :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
OlleA
2/9/18, 7:13 PM
#7

Förlåt om jag är besvärlig, men jag tycker nog att den första bilden var bättre trots allt. Den sista känns lite väl ljus, och så saknar jag kattens fina gula ögon. 🤔

Olle

Upp till toppen
Annons: