Annons:
Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 850 ggr
Moalinn
2018-03-19 21:39

Vad skulle du uppskatta mest?

Vi bakom Djurfoto har länge funderat på vad vi kan göra för att få er att bli mer aktiva och visa upp era bilder, utan vidare framgång vänder vi oss till er - Vad tycker du är roligast att delta i/läsa om? Tryck i det du tycker känns bäst men kommentera gärna om du skulle uppskatta fler av alternativen eller om du har andra önskemål 😃 Flera av alternativen har vi haft förr men har av olika anledningar lagts på is.

Fotoutmaningen handlade om att vinnaren av förra månadens fotoutmaning blev "tävlingsledare", lade upp en tråd med ett tema som bilderna skulle följa och därefter i slutet av månaden utse en vinnare.

Tematrådar - är just precis det namnet säger, finns en egen grupp för denna typ av trådar. Bilder som läggs upp i en tematråd ska helt enkelt följa temat som ts valt ut.

Veckans fråga - En ny fråga kom ut en gång i veckan där ni fick svara och diskutera.

Resten tror jag talar för sig själva.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
OlleA
2018-03-20 09:37
#1

Jag valde fotoutmaningen, mest för att det är en lek där inte samma person kan vinna varje gång. Om det skulle locka några deltagare vet jag inte, men ni kan ju alltid prova. Fototävlingar är kul, men samtidigt vet jag inte riktigt om jag vill delta i sådana här. Det skulle vara roligare om någon annan kunde vinna och få lite ära och uppmärksamhet. Detta ska ju inte vara "Olles rådjursblogg" utan en allmän sajt där djurfotografer på olika nivåer kan visa sina bilder och diskutera vad som är bra med dem och vad som kan förbättras. Tematrådar är också bra, kanske just för att det inte är någon tävling där någon ska bli bäst. Man ska inte behöva vara duktig för att kunna vara med här på sajten. Annars är mitt spontana svar på frågan i rubriken "mer sällskap". 🙂

Olle

OlleA
2018-03-23 12:04
#2

*putt*

Tarotstollan
2018-03-23 21:02
#3

Valde annat, då jag tycker om att titta på alla era fina bilder!👍
Deltar inte själv med foton, då jag inte har en kamera en gång.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mysisa
2018-03-27 10:21
#4

Jag valde annat då alla förslag egentligen är bra förslag och skulle hjälpa till att var och en på sitt sätt att ge lite liv i siten.

minavitas.wix.com/kennel

Upp till toppen
Annons: