Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1273 ggr
Martin
3/30/18, 1:01 PM

Påsktävling Djurfoto.Ifokus 2018

Hej alla glada!

Vi kör en snabb påsktävling! Tisdag den 3/4 kl 23.59 är sista chansen att lämna sitt bidrag i denna tråden, sedan väljer Martin enväldigt ut en vinnare, så alla utom jag får vara med i tävlingen. Tyvärr har vi inga häftiga priser, men äran är inte dåligt det heller!

2 bidrag per tävlande!

Temat (utöver djur) är såklart PÅSK i valfri tolkning! Har det med högtiden påsk att göra? Är det påskens färger? Eller bara något ÄGGstra eller fjäderbeklätt rent allmänt? Låt kreativitet och fantasi flöda!

När Martin väljer vinnare så kommer det vara kvalitet på fotot och motiv/kreativitet som är avgörande faktorer. Det är inte dyrast kamera och objektiv, men om man kan anta att tanken med fotot är att motivet skall vara skarpt så skall det vara skarpt och inte suddigt osv. 

Får vi in minst 20 bidrag kommer jag att välja ut de tre bästa så kör vi en omröstning på de 3 för att kora vinnaren, men mindre än 20 bidrag så utser jag vinnaren själv!

mvh /Teamet bakom Djurfoto

mvh Martin

Annons:
Maleficum
3/30/18, 5:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tagen 30/3-2013

Min lilla Lupin som inte längre är vid livet (har "ram" på bilden men kan lägga ut originalet om det inte är tillåtet med "modifieringar").

Bidrag ett från mig (får se om jag en till bild).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

majlar
4/3/18, 5:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Inte världens gladaste påskkärring. Men en bild fick jag.

Martin
4/3/18, 11:25 PM
#3

Kul med fler bidrag, en halvtimme kvar. Hinner vi få in något till?

mvh Martin

Martin
4/4/18, 7:04 PM
#4

Ja - det var inte många bidrag vi fick in! 

Men två bidrag med så kort tid är ändå kul.

Två bilder som är svåra att kora en vinnare mellan - ettan är lite mer påskig än tvåan men tvåan är lite bättre med skärpan och helhetsintrycket även om den kanske är lite mörk. Ligger lite jobb bakom båda med tanke och rekvisita…

Nästan dött lopp men GRATTIS MAJLAR till årets påskbild! Avgörandet blev att det ändå är en nytagen bild du bemödat dig med en nytagen bild istället för någon gammal.

mvh Martin

majlar
4/4/18, 9:54 PM
#5

Tack, roligt att du tycker om min bild. Som du sa, dött lopp, vinnare bägge två tycker jag med. Hoppas det blir fler nästa gång. Ha en fin kväll.

Maleficum
4/5/18, 10:40 AM
#6

Grattis :D

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
majlar
4/5/18, 10:51 AM
#7

Tack Maleficum. Och grattis till dig med.

Maleficum
4/5/18, 11:21 AM
#8

#7 Tack :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Carmarino
4/6/18, 9:31 AM
#9

Grattis Majlar. Väldigt rolig bild.

Och grattis Maleficum. Jättefin bild den också.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
4/6/18, 9:38 AM
#10

Grattis till er båda! Det blev inte kvantitet utan kvalitet i den här tävlingen. 🙂

Olle

Upp till toppen
Annons: