03. Kritik - Medel

(M) "Ungbocken"

2018-07-15 23:43 #0 av: OlleA

Minns ni "Ungbocken" som var en trogen gäst på min matplats i vintras?

Anmäl
2018-07-15 23:44 #1 av: OlleA

Nu är han drygt två år gammal...

Anmäl
2018-07-15 23:45 #2 av: OlleA

...och måste snart ha ett mer passande namn.

Anmäl
2018-07-16 08:36 #3 av: JMW

Nu har jag kikat på alla bilder du lagt upp. Datortiden är minimal denna tiden. 

Givetvis fantastiska bilder på dina rådjur. Så trist att de magrar av. Det är ju fruktansvärt torrt. Jag ser ju här i mina trakter hur allt bara torkar bort och inget växer. Jag lider så med alla djur.

Anmäl
2018-07-16 22:42 #4 av: OlleA

Tack JMW! Jag har inte heller alltid så mycket datortid, så när den väl kommer kan det bli mycket bilder på en gång. Flera fotorundor varje vecka, eller åtminstone på helgerna, går ju inte att prioritera bort. Glad
Ja, torkan påverkar alla djur nu, både vilda och tama. Jag hoppas att så många som möjligt ställer ut vatten till de vilda djuren, för då har man åtminstone gjort något.

Olle

Anmäl
2018-07-16 23:53 #5 av: JMW

Ja, det känns bra att göra något. Förhoppningsvis hittar insekter och fåglar de fat jag har utställda lite varstans på tomten. Det dunstar dock väldigt fort.

Anmäl
2018-07-18 12:24 #6 av: Carmarino

Så fin han är. Teckningen på nosen ser nästan ut som en fladdermus. Skämtar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.