Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 1013 ggr
monstermash
5/17/19, 4:47 PM

(M) Hundvalp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här sötnosen fick mig att äntligen damma av kameran och ta lite bilder, för första gången på flera år. Det märks att det var länge sedan jag hade en kamera i handen. :)

Annons:
monstermash
5/17/19, 4:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

 :)

OlleA
5/17/19, 6:52 PM
#2

Oj, vilken sötnos! Ett riktigt litet charmtroll.

Ska man kritisera bilderna lite, kan beskärningen bli lite bättre nästa gång. På första bilden kunde det gärna ha varit lite mer utrymme ovanför huvudet, och kanske kunde den beskäras lite till höger (och kanske liiite till vänster) så att huvudet och frambenen kom mer i fokus. På andra bilden hade det varit bra med lite mer utrymme både till vänster och höger, så att hela svansen kom med och det blev lite mer luft framför nosen. Bildkomposition är inte det lättaste, men man lär sig allteftersom. 🙂

Olle

monstermash
5/17/19, 8:36 PM
#3

Tack! Ja, du har helt rätt 🙂 Jag brukade fotografera mycket förr och sålde några bilder, men det är många år sedan och jag har förträngt nästan allt. Vi får se om fotointresset har vaknat nu när kameran är framme igen. 🙂

Jag skapade en bildtråd inne på Hundar med fler bilder på henne om någon är nyfiken - mest mobilbilder än så länge dock.

Carmarino
5/18/19, 4:07 PM
#4

Håller med Olle, vilken sötnos! 😍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: